La crisi està fent forat en els locals d'oci, especialment en les discoteques. En els últims mesos han perdut part de la clientela habitual. Només cal passejar-se aquests dies de festa per algunes sales per adonar-se'n. Les més afectades són sobretot aquelles que cobren per l'entrada, que habitualment ronda dels 12 als 18 o 20 euros. Aquestes entrades solen incloure una consumició, però no és suficient reclam per l'època que estem vivint. És per aquest motiu que marques com Matinée Group han repensat la seva estratègia comercial. Estan deixant de banda els petits locals d'oci i han començat a apostar per les macrofestes, com la que tenen prevista per cap d'any al Palau Sant Jordi de Barcelona. S'han adonat que d'aquesta manera guanyen més diners. Les discoteques que no tenen aquesta possibilitat haurien de repensar l'estratègia, ja que la crisi va per llarg. Saben que la gent atrau a més gent i que a una discoteca buida difícilment entrarà algú. Per tant, és hora de canviar estratègies comercials i potser deixar de cobrar les entrades i fer-ho tan sols per les copes, que ja de per sí barates no ho són, si considerem que ens cobren de 8 a 12 euros. Si la gent fa un esforç econòmic superior al que feia abans per sortir, les discoteques també l'haurien de fer pel seu públic si no el volen acabar perdent.
La crisis está haciendo mella en los locales de ocio, especialmente en las discotecas. En los últimos meses han perdido parte de la clientela habitual. Basta pasearse estos días de fiesta por algunas salas para darse cuenta. Las más afectadas son sobre todo aquellas que cobran por la entrada, que habitualmente ronda de los 12 a los 18 o 20 euros. Estas entradas suelen incluir una consumición, pero no es suficiente reclamo para la época que estamos viviendo. Es por este motivo que marcas como Matinée Group han repensado su estrategia comercial. Están dejando de lado los pequeños locales de ocio y han comenzado a apostar por las macrofiestas, como la que tienen prevista para fin de año en el Palau Sant Jordi de Barcelona. Se han dado cuenta que de esta manera ganan más dinero. Las discotecas que no tienen esta posibilidad deberían repensar la estrategia, ya que la crisis va para largo. Saben que la gente atrae a más gente y que a una discoteca vacía difícilmente entrará alguien. Por tanto, es hora de cambiar estrategias comerciales y quizás dejar de cobrar las entradas y hacerlo sólo por las copas, que ya de por sí baratas no lo son, si consideramos que nos cobran de 8 a 12 euros. Si la gente hace un esfuerzo económico superior al que hacía antes para salir, las discotecas también deberían hacerlo por su público si no lo quieren acabar perdiendo.
Respecte a axiò només et diré una cosa. Durant els anys que ha estat l'euro s'han fet d'or i ara els toca a retrobar-se amb els preus d'abans perquè, no oblidem que el que abans eren 1.000 pessetes ara en són 10 euros (més de 600 pessetes més), el que eren 2.000 pts. ara en són 20 euros (unes 1.300 pts. més). Així que tirin de calaix que tots ens hem d'estrenyer el cinturó.
ResponEliminaNo problem solo hay que ver el tren de cercanías direcion Mataro a las 11 de la noche repleto de adolescentes consumiendo alcohol barato antes de entrar en la discoteca que calculo que debe encontrarse en Masnou que es donde todos se bajan que lastima de espectáculo. Y no cojas el tren el sabado hacia Barcelona a primera hora porque están tirados en el suelo lleno de vomitadas
ResponEliminaAntes la juventud asociaba la diversión a ligar ahora se trata de emborrachare hasta caer en un como etílico .y su no pasense por cual quier hospital un viernes de madrugada
ResponEliminaCiertamente no se les ocurra irse de urgencias un sabado de madrugada porque se encontraran con los resultados no de las quinielas si no los despojos de nuestros hijos
ResponEliminaEl se humano es racional porque sabe controlar sus instintos,pero creo sinceramente que vamos en retroceso
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