Després del sorteig de la Grossa de Nadal, ja podem considerar que, oficialment, ha començat aquesta època on sembla obligatori ser més feliç que la resta de l'any. La crisi dels últims anys ve acompanyada per una disminució del consum. És per aquest motiu que alguns publicistes pensen en fer campanyes que aconsegueixin fer oblidar la crisi. Hi ha de dos tipus d'anuncis: els que s'han basat en la crisi per riure-se'n d'ella i la que la obvia totalment. Més abaix teniu un exemple de cada. En l'anunci de Campofrío, el protagonista és la crisi per acabar rient-se d'ella. En canvi, a la promoció de TV3 per Nadal es fa tot el contrari. S'obvia totalment la paraula crisi i només veiem persones i paraules positives que tenen com a objectiu només divertir-se i oblidar-se de la resta. Són dues maneres de veure la realitat, diferents però positives. Les dues, a més, tenen un nexe comú: aconseguir augmentar l'optimisme de la gent. Els publicistes saben que l'optimisme està molt lligat al consum de les persones i és per aquest motiu que aquest tipus de campanyes estan proliferant. Ara bé, cadascú se sap lo seu. Per tant, no et sentis malament o culpable si per aquestes dates no ets prou feliç, no estàs obligat.
Tras el sorteo del Gordo de Navidad, ya podemos considerar que, oficialmente, ha comenzado esta época donde parece obligatorio ser más feliz que el resto del año. La crisis de los últimos años viene acompañada por una disminución del consumo. Es por este motivo que algunos publicistas piensan en hacer campañas que consigan hacer olvidar la crisis. Hay de dos tipos de anuncios: los que se han basado en la crisis para reírse de ella y la que la obvia totalmente. Más arriba tenéis un ejemplo de cada. En el anuncio de Campofrío, el protagonista es la crisis para acabar riéndose de ella. En cambio, en la promoción de TV3 en Navidad se hace todo lo contrario. Se omite totalmente la palabra crisis y sólo vemos personas y palabras positivas a su alrededor que tienen como objetivo sólo divertirse y olvidarse del resto. Son dos maneras de ver la realidad, diferentes pero positivas. Las dos, además, tienen un nexo común: conseguir aumentar el optimismo de la gente. Los publicistas saben que el optimismo está muy ligado al consumo de las personas y es por este motivo que este tipo de campañas están proliferando. Ahora bien, cada uno se sabe lo suyo. Por tanto, no te sientas mal o culpable si por estas fechas no te sientes lo suficientemente feliz, no estás obligado.
tendriamos que intentar ser positivos todo el año, pero eso cuesta mucho
ResponEliminavictoria
La felicidad verdadera no està en el consumo desaforado, si no en estar bien con nosotros mismos
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