Des de fa una dies, per televisió, podem veure un anunci de Renault sobre una gama nova de vehicles totalment elèctrics que ja es poden adquirir al mercat. L'aposta és seriosa i el millor de tot: a un preu equiparable o fins i tot més barat que un cotxe de benzina (a partir de 14.000 €). Té 3 maneres de carregar la bateria: de manera tradicional (amb un endoll normal), de manera ràpida (amb un aparell que carrega la bateria en uns 20 minuts). I la tercera és una opció innovadora: consisteix en unes estacions de servei que canviaran la bateria en 3 minuts per una de nova de manera automàtica i sense sortir del cotxe. Seria com repostar per posar benzina. La velocitat màxima a que poden arribar és de 135 km/h, suficient en una xarxa viària on no es pot superar els 120 km/h. És automàtic, no té canvi de marxes, i per dintre té tot el que tindria un utilitari de benzina. La companyia ha començat una campanya per preparar les estacions de servei. El futur, ja ha arribat i probablement, en uns anys, aquests tipus de vehicles convertiran els de benzina en obsolets. Us deixo l'enllaç per si esteu interessant a veure més prestacions sobre aquest cotxe: http://www.renault-ze.com/es-es/inicio-1342.html
Desde hace una días, por televisión, podemos ver un anuncio de Renault sobre una gama nueva de vehículos totalmente eléctricos que ya se pueden adquirir en el mercado. La apuesta es seria y lo mejor de todo: a un precio equiparable o incluso más barato que un coche de gasolina (a partir de 14.000 €). Tiene 3 modos de cargar la batería: de forma tradicional (con un enchufe normal), de manera rápida (con un aparato que carga la batería en unos 20 minutos). Y la tercera es una opción innovadora: consiste en unas estaciones de servicio que cambiarán la batería en 3 minutos, de forma automática y sin salir del coche. Sería como repostar para poner gasolina. La velocidad máxima que pueden alcanzar es de 135 km/h, suficiente en una red vial donde no se puede superar los 120 km/h. Es automático, no tiene cambio de marchas, y por dentro tiene todo lo que tendría un utilitario de gasolina. La compañía ha comenzado una campaña para preparar las estaciones de servicio. El futuro, ya ha llegado y probablemente, en unos años, este tipo de vehículos convertirán los de gasolina en obsoletos. Os dejo el enlace por si estáis interesados en ver más prestaciones sobre este coche: http://www.renault-ze.com/es-es/inicio-1342.html
For one day, on television, we see an ad for Renault on a new range of fully electric vehicles already are available in the market. The stakes are serious and best of all, at a price comparable or even cheaper than a gasoline car (from € 14,000). There are 3 ways to charge the battery: the traditional way (with a normal plug) so fast (with a device that charges the battery in about 20 minutes). And the third is an innovative option: consists of some stations that will change the battery in 3 minutes, automatically and without leaving the car. It would be like to put gas refueling. The maximum speed can reach is 135 km / h, enough on a road network where you can not exceed 120 km / h. It's automatic, no gears, and inside it has everything you would have a gas utility. The company has begun a campaign to prepare the stations. The future has arrived and probably a few years, these vehicles become obsolete gasoline engines. I leave the link if you are interested in seeing more features on this car: http://www.renault-ze.com/en-gb/renault-z.e-electric-vehicles-kangoo-fluence-zoe-twizy-1931.html
Me parece una passada haver. Cuando lo podemos ver en el mercado
ResponEliminaMe parece genial elonopolio de la gasolina tiene que desaparecer
ResponElimina