Translate

divendres, 25 de novembre del 2011

Contra les línies 902 d'atenció al client.

www.nmn900.com
Arran dels aigüats que els últims díes han caigut en diversos indrets de Catalunya, un dels nostres seguidors es va posar en contacte amb nosaltres per denunciar l'ús abusiu de la línia 902. El cas concret ha passat a Vilassar de Mar (el Maresme). Un augment de la tensió elèctrica va fer 'petar' la tele que tenia al menjador. Immediatament va trucar a Endesa, que només facilita una línia d'atenció al client 902. El contestador automàtic que li va respondre li demanava si volia ser atès en català o castellà. Ella va escollir català i després de 10 minuts d'espera li van penjar el telèfon. Va tornar a trucar i enlloc de català escull la opció castellà i aleshores la van atendre. La nostra bloguera va decidir posar dues denuncies: una per no tenir una línia 900 per atendre aquests casos i una altre per tenir-la 10 minuts a l'espera i després penjar-li al telèfon sense donar-li explicacions. No sé si algun cop us haureu trobat en un cas semblant, però no seria la primera i lamentablement no serà l'última denúncia que els ciutadans han de fer per un ús abusiu de les linies 902 per part de les companyies. Us deixo un enllaç que us podrà ser d'ajuda si us trobeu en un cas semblant: www.nmn900.com. I no oblideu de denunciar els casos, per molt ridículs que us semblin. Només d'aquesta manera es podrà posar fi a l'abús de les companyies. El governs, per la seva banda, també haurien de prendre més mesures en aquest sentit. 


A raíz de los aguaceros que en los últimos días han caído en diversos lugares de Cataluñauno de nuestros seguidores se puso en contacto con nosotros para denunciar el uso abusivo de la línea 902. El caso concreto ha pasado en Vilassar de Mar (el Maresme). Un aumento de la tensión eléctrica hizo 'explotar' la tele que tenía en el comedorInmediatamente llamó a Endesa, que sólo facilita una línea de atención al cliente 902. El contestador automático que le respondió le preguntaba si quería ser atendido en catalán o castellanoElla escogió catalán y después de 10 minutos de espera le colgaron el teléfonoVolvió a llamar y en lugar de catalán escogió la opción castellano y entonces la atendieronNuestra bloguera decidió poner dos denunciasuna por no tener una línea 900 para atender estos casos y otra para tenerla 10 minutos a la espera y luego colgarle el teléfono sin darle explicacionesNo sé si alguna vez os habréis encontrado en un caso parecidopero no sería la primera y lamentablemente no será la última denuncia que los ciudadanos deben hacer por un uso abusivo de las líneas 902 por parte de las compañíasOs dejo un enlace que le podrá ser de ayuda si se encuentra en un caso similarwww.nmn900.comY no olvidéis de denunciar los casos, por muy ridículos que os parezcanSólo de esta manera se podrá poner fin al abuso de las compañíasLos gobiernospor su partetambién deberían tomar más medidas en este sentido.



1 comentari:

  1. aqui todos intenten ganar dinero sea como sea .eso si a costa de los demas

    ResponElimina