Translate

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris psiquiatres. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris psiquiatres. Mostrar tots els missatges

divendres, 2 de desembre del 2011

Los tarotistas sustituyen a psicólogos y psiquiatras.

En època de crisi econòmica la gent acostuma a tenir més problemes derivats d'aquesta situació. Persones que intenten predir-te el el futur sempre han existit, tot i que en els últims anys hem vist que s'han estès fins i tot a programes de televisió. No entraré en si s'ha de creure o no s'ha de creure. Cada persona és lliure d'opinar el que vulgui. El que és evident es que moltes persones, la majoria, van a visitar els tarotistes o els truquen per telèfon perquè tenen problemes i volen, principalment, ser escoltades i que els diguin el que volen sentir. Potser una part d'aquestes persones seria més convenient que anessin a visitar un psicòleg o un psiquiatra. Sembla, però, que encara hi ha una part de la població que això no ho té ven vist i prefereix que algú li tiri les cartes i que li faci un pronòstic sobre les seves expectatives de futur. Ho veuen com més 'normal'. A aquestes persones amb problemes d'angoixa, tristes...els hi dic: si van al metge quan físicament es troben malament perquè no hi van quan psicològicament també se'n troben? Potser se n'adonarien que el metge, a vegades, té remeis més eficaços que una tirada de cartes.


En época de crisis económica la gente suele tener más problemas derivados de esta situación. Personas que intentan predecir el futuro siempre han existido, aunque en los últimos años hemos visto que se han extendido incluso a programas de televisiónNo voy a entrar en si se debe creer o no se tiene que creer. Cada persona es libre de opinar lo que quiera. Lo que es evidente es que muchas personas, la mayoría, van a visitar los tarotistas o los llaman por teléfono porque tienen problemas y quieren, principalmente, ser escuchadas y que les digan lo que quieren oír. Quizá una parte de estas personas sería más conveniente que fueran a visitar a un psicólogo o un psiquiatra. Sin embargo, parece que todavía hay una parte de la población que no lo tiene bien visto y prefiere que alguien le tire las cartas y que le haga un pronóstico sobre sus expectativas de futuro. Lo ven como más 'normal'. A estas personas con problemas de angustia, tristes ... les digosi van al médico cuando físicamente se encuentran mal porque no van cuando psicológicamente también se encuentran mal? Quizás se darían cuenta que el médico, a veces, tiene remedios más eficaces que una tirada de cartas.